Årolilja

-eit systematisert kaos


Kommenter innlegget

Søndag er kviledag.

Alle som har fulgt litt med på meg veit kva eg synast om kviledagar; kjedeleg men nødvendig. Kroppen må sjølvsagt få moglegheita til å restituere seg skikkeleg, ellers vil du heller ikkje få resultata du er ute etter. Denne kviledagen kjem til å gå med på å kome litt betre på plass i leiligheita, og å kose meg med Lusket mitt.

Freddy har vore på militærøvelse heile helga, så han må nok få seg eit skikkeleg måltid når han kjem heim! Kylling, ris og bernaisesaus kanskje? Det er jo noko vi alle et (minus sausen for min eigen del).

Det har vore deilig å ha Evi her, og sleppe å vere einsam om kvelden i går. Det vart mykje mat og mykje skitpreik, men slike kveldar treng ein innimellom 😀

20130210-120553.jpg

Eg har verdas flottaste kjærast. Ingen disputt. Han er verkeleg saker! No når han har sprunge i skauen heile helga og vore skikkeleg mannemann, vert det godt å få han i hus og skrubba han rein att! For ikkje å snakke om å få tint opp den frosne kroppen til gubbemannen min:)
Sjå fine mannen då!!

20130210-121119.jpg

Jaja, sånn vert min søndag.

Kordan vert din?